reklama

Boľavé spomienky

Aj keď som milovaná, milovať nemôžem, zastavím city aj lásku premôžem, práve, keď sa prebúdza…

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sklamanie v duši, tiché trápenie,

len teba láska, len teba spomenie.

Spomenie na chvíle radosti i bôľu,

na chvíle prežité šťastne v nešťastí spolu.

Spomenie na duše, ktoré trpia nemo,

že nesmú potajme vzplanúť v srdce jedno.

Svedomie žiarlivé, naveky zničí ma.

Za cenu vysokú do duše vyrýva:

„Čo mohlo byť, viac sa už nestane,

bola si vinníkom, už to máš zrátané.

Úroky vysoké, zisky veru žiadne,

za city prekliate, za srdce chladné.“

„Dosť bolo, dosť, výčitiek ohavných,

keď už raz odišiel, viac sa už nevráti.

Netráp ma svedomie, netráp, len tichučko,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ver a či nie, aj mňa bolí srdiečko.“

Veronika Périová

Veronika Périová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úplne obyčajné dievča s racionálne zmýšľajúcim rozumom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu