reklama

Do neznáma

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Poďme spolu šliapať chodníky tajné,

poďme sa túlať do ríše snov.

Hľadajme spolu len všetko krásne,

kľúč šťastia, kód tajných slov.

Zatvorme oči, rozprestrime krídla

a leťme, leťme ďaleko z tohto sveta

niekam, kde zrady, klamstva niet.

Hľadajme spolu krajší svet…

Neboj sa! Objím ma silno a unes ma preč,

nauč ma pomaly tú tajnú reč.

Nauč ma rozumieť tónom lásky

a ak chceš, môžeme byť šťastní.

Veronika Périová

Veronika Périová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úplne obyčajné dievča s racionálne zmýšľajúcim rozumom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu