reklama

Uvidíme, čo bude

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Sľuby, prázdne slová.

Vraj nechce ma. Smola!

Nepozná ma, na inú myslí.

Spoločný máme už len kyslík.

Aj ten dochádza, márne po ňom lapám.

Stratila som milovaného chlapa.

Dala som srdce, ešte ho má.

Netuší, o čo prišiel. Somár!

Raz sa mu vráti rozum, možno ešte včas.

A snáď spravíme zo mňa, z neho opäť nás.

Keď nádej kape posledná, dúfať smiem.

Nenájdem ideál – jeho milujem.

Ak príde iný zbabelec,

bože môj, nezrúti sa svet!

Veronika Périová

Veronika Périová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úplne obyčajné dievča s racionálne zmýšľajúcim rozumom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu